<--- TERUG

AFSPRAKEN

Algemene informatie:

Op de Vierhoekhoeve verhuren we niet alleen onze zalen… u krijgt een totaalbeleving van een feest op de boerderij. Wij proberen zo weinig mogelijk klaar bereid aan te kopen. Zo goed als alles wordt huisgemaakt. Wedden dat u het proeft! Eerlijk en heerlijk, voor minder doen we het niet. Enkel verhuur van de zaal doen we niet.
Heeft u een specifiek budget en wenst u hierbinnen een passend voorstel te ontvangen?
Vraag gerust naar wat mogelijk is.
Lukt het niet, dan vertellen wij het u ook eerlijk.

Formules

In onze feestenlijst vindt u heel wat formules. Heeft u zelf een leuk idee? Wij luisteren graag naar u en bekijken wat mogelijk is. Voor ons is ieder feest uniek.
Onze formules zijn wel zo voorgesteld dat ze inpasbaar zijn tussen al de andere activiteiten die ‘De Vierhoekhoeve’ doet. Wij zijn ook van mening dat de boerderij, in al haar facetten en met al de bijkomende activiteiten’ net dat tikkeltje meer geeft aan uw feest. Daarom zijn al onze voorstellen dagformules. U leest het, avondfeesten zijn niet aan ons besteed. Daarenboven zijn we niet te vinden voor activiteiten met een luidruchtig karakter. Wilt u toch graag een aanpassing? Vragen staat vrij… wij luisteren graag naar u.

Zaalbezichtiging

Zaalbezichtigingen en besprekingen van het feest kunnen enkel na afspraak. Voor een afspraak of alle andere vragen kan u ons bereiken per mail op contact@devierhoekhoeve.be.

Opties

Wij houden graag gedurende 14 dagen een datum voor u vrij onder voorbehoud van reservering. Vraagt er iemand binnen de 14 dagen dezelfde datum aan, dan contacteren wij u onmiddellijk. Wij verzoeken u om ons uiterlijk 5 dagen voor het feest het aantal personen door te geven per e-mail. U het aantal genodigden wijzigen tot 48u voor het feest. Nadien wordt het doorgegeven aantal personen aangerekend.

Reservering en betaling

Bij het reserveren van een feest op onze boerderij vragen wij uw aanvraag per via ons contactformulier. Indien de datum nog vrij is maken we een afspraak en sturen wij u een overeenkomst die u verder dient aan te vullen. Wordt deze optie definitief, dan bezorgt u het document ondertekend aan ons terug. Er wordt een voorschot gevraagd om de reservatie geldend te maken. De afrekening volgt in de week van het feest, waarna wij vragen het bedrag binnen de 14 dagen te vereffenen.

Decoratie en foto’s

Wij zorgen steeds voor een mooie decoratie met een persoonlijke touch. Hiervoor vragen we om ons een aantal foto’s te bezorgen. Wenst u toch nog iets speciaals zoals ballonnen, extra bloemstukken, een presentatie,… Vraag ons gerust wat mogelijk is en waar mogelijk helpen we u graag verder. U bent ook steeds welkom om (na afspraak) uw feestfoto’s te nemen op de boerderij.

Aantal

Wij doen geen feestjes onder de 20 volwassenen. Het maximaal aantal personen voor een zittend diner is 80 personen. Voor een brunch of ontbijt kunnen we dit uitbreiden tot 120 personen.
Indien het een feest is onder de 35 volwassenen kunnen er verschillende feestjes terzelfdertijd doorgaan. Dit evenwel in aparte zalen.
Bij babyborrelformules of recepties kunnen er maximaal 150 personen in onze grote zaal.

Vegetarisch

Aangezien onze hoevesmullerstafel heel wat te bieden heeft naast dierlijke producten komen vegetariërs zeker aan hun trekken. Het is evenwel handig om weten, dan letten we er extra op. Voor veganisten vragen we een toeslag van 10 euro per veganist.

Onze dranken – eigen dranken

Op onze drankenkaart vindt u naast de traditionele frisdranken ook artisanale sapjes. Op de bierkaart vindt u ook enkel streekbieren,
van fruitbier tot een tripel. Origineel en anders.
Onze huiswijn selecteren wij zeer nauwkeurig. Zowel rood als wit, zijn gerespecteerde wijnen, al dan niet gelauwerd met medailles. Wij hanteren eerlijke prijzen.
Brengt u liever zelf uw favoriete champagne of wijn mee? Geen probleem… wij vragen dan wel 14,5 euro kurkrecht per (normale) fles.

ALGEMENE VOORWAARDEN

Deze prijslijst vervangt alle vorige edities.

  • Het aankomstuur op de overeenkomst (ondertekend door beide partijen) is het enige juiste. U en uw familie zijn ten vroegste een kwartier ervoor welkom. Wij sluiten een feest af om 18u30. Om 19u30 sluiten wij de boerderij.
  • Bij bestelling of boeking verbindt elke koper zich aan deze algemene voorwaarden.
  • In onze zalen geldt een algemeen rookverbod.
  • Het voorschot blijft verworven ten titel van schadevergoeding.
  • Een eventuele optie van de zaal wordt niet als definitieve vastlegging beschouwd. Vanaf het moment dat de overeenkomst ondertekend
    terugbezorgd is en uw voorschot betaald is, bent u zeker van reservatie op uw naam.
  • Iedere annulering moet per email gebeuren en is pas rechtsgeldig na bevestigingsmail van ons. Bij annuleringen binnen een termijn van 3 maand voor het feest, en indien de zaal kan verhuurd worden aan een derde partij, wordt het verworven voorschot volledig terugbetaald. Zoniet dan blijft dit voorschot verworven voor De Vierhoekhoeve. Indien de annulering gebeurt in een periode van 1 maand voor het voorziene evenement, blijft het betaalde voorschot verworven voor De Vierhoekhoeve.
  • Uiterlijk 5 dagen voor het evenement worden de modaliteiten en details (aantal personen en gastenlijst) definitief vastgelegd. Tot 48u voor het feest kan men personen annuleren. Nadien wordt het doorgegeven aantal personen aangerekend.
  • De afrekening van het hele feest gebeurt per overschrijving en binnen de 14 dagen na de datum van het feest.
  • Bij eventuele geschillen is enkel de rechtbank van Gent bevoegd.
  • Bij laattijdige betalingen wordt een forfaitaire schadevergoeding van 50 euro aangerekend en een intrest van 12% op jaarbasis.
  • Door De Vierhoekhoeve gemaakte juridische kosten zijn ten laste van de klant. Wij aanvaarden geen afbetalingsplannen op termijn.
  • Alle schade voortvloeiend uit het feest en veroorzaakt door de aanwezigen worden ten laste gelegd van de klant.
  • Er is een vestiaire voorzien, vrij te gebruiken, doch op eigen verantwoordelijkheid, d.w.z. dat eventuele claims vanwege derden onder de verantwoordelijkheid valt van de inrichter/ organisator van de festiviteiten.
  • Al onze prijzen zijn incl. BTW, doch gelden de prijzen onder voorbehoud.
  • Bij het vastleggen van de zaal heeft de klant kennis genomen van de algemene voorwaarden.

ZIN IN EEN FEESTJE? CONTACTEER ONS!

    Naam:

    Voornaam:

    E-mailadres:

    Totaal aantal personen:

    Gewenste datum:

    Telefoonnummer:

    Heeft u nog vragen?

    Beschikbaarheid

    We zijn momenteel bezig om een overzichtelijk systeem te voorzien voor de beschikbaarheden. Neem in tussentijd met ons contact op via het contactformulier voor uw aanvraag.